Verzenden
Artikelen die ‘in nabestelling’ staan, worden pas verzonden wanneer ze op voorraad zijn.
We doen ons uiterste best om bestellingen van voor 15.00 uur nog dezelfde werkdag te verzenden en deze kun je, normaal gesproken, in Nederland binnen 2-3 werkdagen verwachten. In de laatste maanden van het jaar, rond Sinterklaas en Kerst kan dit langer duren.
Afleveradres
Het is belangrijk dat je het correcte en volledige afleveradres opgeeft bij jouw bestelling. Indien het adres niet correct of onvolledig is, dan kunnen wij niet garanderen dat je bestelling geleverd wordt. De kosten voor het verzenden naar een onjuist adres, of de mogelijke herzending kosten, zijn voor jouw rekening.
Nederland
De verzending in Nederland vindt plaats via PostNL.
De verzendkosten bedragen: 3,98 per bestelling.
Verzendkosten
De verzendkosten kunnen per product verschillen, afhankelijk van het formaat en gewicht. In het totaalbedrag dat je betaalt, worden automatisch de juiste verzendkosten berekend.
- BRIEVENBUSPOST – Nederland € 3,98
- PAKKETPOST – Nederland € 6,95
- Geen verzendkosten bij bestellingen vanaf 350 euro
Wanneer we de bestelling als brievenbuspakket of pakketpost verzenden, ontvang je van ons een track & trace nummer, waarmee je je pakket kunt volgen. Je kunt dan zien wanneer het pakket bij je wordt aangeboden door PostNL.
Ruilen en retourneren
Retourneren
Retourneren is geen probleem. Indien je een artikel om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heb je het recht het product, binnen 14 werkdagen na ontvangst ervan, aan ons te retourneren.
Ga als volgt te werk:
- Stuur een e-mail met jouw retourverzoek, het ordernummer en het
factuurnummer naar order@uitgeverijsnor.nl - Wacht op antwoord
- Stuur het artikel terug. Het artikel mag niet gebruikt zijn en het product en verpakking niet beschadigd. Verpak het artikel netjes en veilig en retourneer het naar onderstaand adres:
Uitgeverij Snor
Nijverheidsweg 6, ruimte 71
3534 AM Utrecht
Nederland
Retouren
Wij doen ons best om onze artikelen zo te verpakken dat ze niet beschadigd raken tijdens het transport. Mocht je bestelling toch beschadigd bezorgd worden neem dan ajb contact met ons op. Wij zullen de beschadigde artikelen z.s.m. vervangen.
Het verzenden
Zorg dat je de retourzending voldoende frankeert. Is het een zending met track & trace bewaar je verzendbewijs goed! Zendingen die niet of onvoldoende zijn gefrankeerd kunnen wij helaas niet in ontvangst nemen en worden niet gecrediteerd. Het risico van retour zenden ligt bij degene die de zending retourneert.
De kosten
Zodra wij je pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk teruggestort zal worden. De verzendkosten voor retourneren zijn voor de klant, de verzendkosten van de oorspronkelijke verzending nemen wij voor onze rekening.