Wat is het toch een heerlijk seizoen! Niet alleen omdat het herfst is, maar vooral ook omdat het op de uitgeverij zindert van de nieuwe ideeën en nieuwe initiatieven. Mijn meest favoriete uitgeefperiode. Nu kan alles nog, geen idee is te gek, en geen budget te klein. Een Snor-pop-up-restaurant? Top! Gaan we doen! Kerstmarktkraampje? Natuurlijk! Wij zijn erbij! Een Snor-magazine voor iedereen? Supervet! Pop-up-winkel tijdens de Dutch Design Week? Geen probleem.
Misschien dat we een beetje overmoedig zijn geworden door het Snorfestival, maar we bruisen van de energie en zin in nieuwe spannende avonturen. De ervaring leert helaas dat er straks een periode aankomt van rekenen, Xcellen erop naslaan, gesprekken met drukkers, sponsoren zoeken om tot de conclusie te komen dat goud-op-snee misschien voor nu iets te duur is, een boekje dat eigenlijk maar één maand kan verkopen teveel risico inhoudt en sommige events gewoon iets teveel werk met zich meebrengen voor ons kleine maar dappere team. Maar zover is het nu nog niet… Weet je wat? We gaan een wereldwijd Snor-diner organiseren; laten we tegelijk op de hele wereld een Snor-diner opdienen. En dat Snor-magazine gaan we in de schappen van de supermarkt leggen! En bij dat kersmarktkraampje maken we een heel mooi, heel fijn Kerstmisboekje! En…, en…, en…